zaterdag 7 augustus 2010

spring valley hospital 2


Hallo lieve allemaal,


het gaat al weer iets beter met Raimon. Hij zit aan veel medicijnen en vocht. Vandaag is de viroloog langs geweest en zij vermoedt 2 dingen. Hij is geprikt door een besmette mug en daardoor heeft hij knokkelkoorts opgelopen. Dit verklaart een hoop symptomen. Het andere is nog onduidelijk, de dokter heeft het gezegt, ik heb het phonetisch opgeschreven, maar ik kan het niet vinden op het internet. De nurse gaat het nu voor me opschrijven, zodat ik op wikipedia kan kijken wat dit inhoudt. Belangrijk is dat knokkelkoorts uitgeziekt moet worden en dat andere met medicijnen te behandelen is, deze medicijnen heeft Rai nu ook gekregen. Hier is hij nu misselijk van en ligt te slapen. De kinderen en ik blijven tot een uur of 5 bij hem. Waarschijnlijk mag hij morgen naar huis, haha hotel, was het maar waar.....en is hij dinsdag fit to fly. Dit horen we vandaag en dan kan ik weer verdere stappen ondernemen.


Raimon is erg emotioneel, vooral naar ons toe, hij voelt zich heel schuldig dat we de reis op deze manier moeten eindigen, maar op zijn amerikaans gezegd: de kinderen en ik don't give a sh.. als hij maar beter wordt!


De kinderen hebben gisterenavond na het eten gespeeld in een Arcade, waar je knuffels en tickets kunt winnen, dus ik heb 2 uur van links naar rechts gelopen, van het ene apparaat naar het andere, ze werden helemaal gek!!!! Heerlijk om te zien, Zoë heeft een hele zak vol knuffels gewonnen, welke ze thuis aan iedereen gaat uitdelen. Noah heeft al zijn tickets ingewisseld voor een echte las vegas fotolijstje, met lampjes en al.


Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en telefoontjes, dat doet ons allevier erg veel goed!


Helaas kan ik geen foto's op de blog zetten, het kabeltje van de camera ligt in de auto, de auto is weggezet en we weten niet waar. Ik heb tot nu toe geen puf om d,eze puzzel op te lossen. Wordt vervolgd........

1 opmerking:

  1. Hai lieve schatten
    Fijn om te horen dat er nu wat uit is gekomen
    wat het evt kan zijn met Raimon en dat het iets beter met hem gaat.We waren blij dat hij gebeld had zodat wij zijn stem konden horen.Sas,Noah en Zöe wat zijn jullie toch kanjers om Raimon(Pappa)
    zo op te peppen dat is nog een eenheid met zijn 4.
    Raimon lieverd houd je goed en dat je nu maar mag aansterken.
    Saskia alles is geregeld met het reisbureau en Interpolis voor de terugreis,Carlies heeft ons zaterdag gebeld want ze had de mail gelezen en was geschrokken maar wenste Raimon heel veel sterkte.Sas wat ben je een kanjer nee een Kanjer
    met een hoofdletter.Whe love you
    Noah heb je niet het grote geld in Las Vegas gewonnen? Opa en Oma zijn trots op je.
    Zöe leuk dat je zoveel knuffels hebt gewonnen,
    een hele dikke kus van ons.
    Nu lieve luitjes een dikke kus en knuffels van ons houd jullie goed we love you.Raimon heel veel sterkte en houd goed rust een dikke kus van ons
    Opa en Oma Tingelingxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen