donderdag 5 augustus 2010

Spring Valley Hospital

Het gaat niet zo goed Rai. Hij ligt nu in het ziekenhuis in Las Vegas. Vandaag allemaal testen gehad, morgen nog een test, dan de uitslagen en dan weten we welk virus zich in zijn lichaam verstopt heeft. We hebben besloten de reis af te breken en hier te blijven tot hij mag uitzieken in het hotel en weer naar huis mag vliegen. Na Las Vegas zouden we door Death Valley rijden op weg naar San Francisco. In Death Valley hebben ze geen goede ziekenhuizen bij elke bocht, dus we blijven hier.

  • Pa en Ma: willen jullie aan het reisburo/Carlies vragen of zij de hotels in San Francisco en Ridgecrest wil annuleren, dan bel ik vanavond het hotel in Modesto, waar we morgen zouden aankomen.'
  • Carlies, zou jij alsjeblieft willen proberen onze tickets om te zetten naar Las Vegas, de datum kan hetzelfde blijven. De arts geeft aan dat Raimon deze dagen echt nodig gaat hebben om beter te worden/aan te sterken. Ook de dropoff van de auto moet omgezet worden. Mijn ouders bellen je morgen met de rest van de info. Ik ben nl. niet altijd bereikbaar in het ziekenhuis. Mocht het te veel gevraagd zijn laat het me weten, dat begrijp ik best.
  • Maureen, als je dit leest, wil je de blog aan Leon doorgeven.
  • Leon, nog gefeliciteerd met je kleine meid!
  • Gerard, hoe kan ik mijn berichten lezen, ik heb begrepen dat veel mensen een berichtje hebben achtergelaten, maar ik kan deze niet lezen. De wachtwoorden zijn nog hetzelfde! (wat een verassing he)
  • Rien en Nel, ik heb jullie twee keer op de huistelefoon gebeld, maar ik kreeg jullie niet te pakken, nu hoor ik van Rai in het ziekenhuis dat jullie alleen mobiel te bereiken zijn, ik bel jullie morgen, liefs van ons!

De kinderen en ik hebben voor Rai een t-shirt gekocht in de winkel van het ziekenhuis, waarop staat:

I spent my holiday in Spring Valley Hospital

Zie morgen de foto's! We kunnen gelukkig nog lachen met zijn vieren. Morgen nemen we Kolonisten van Katan mee, Rai zit onder de medicijnen, dus we zullen hem zijn voorsprong eens af nemen! Ach, we houden de moed er een beetje in zo...........

Oh ja Robyn, weet je wat Dovenschmidts Duistere PlanProduktie in het engels is:

Dovenschmidts Evil Incorperated. Dit heeft Noah voor je uitgezocht!

Monica, bedankt voor je lieve berichtje.

Pa en Ma, bedankt, we love u.

ps

Wist u dat....

Zoë en Saskia een buitenrit te paard hebben gehad in een hagelstorm? Met hagelstenen zo groot als uit de kluiten gewassen knikkers en dat we nu onder de blauwe plekken zitten? Foto's onderweg.........

1 opmerking:

  1. Hoi lieve Sas & Rai,

    Ik nog een grapje maken over de foto, is het echt helemaal menens. Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt en dat ze virus snel onder de duim krijgen!

    Heel heel veel beterschap en we houden van jullie.
    XXX Gerard Manon en the kids

    BeantwoordenVerwijderen